Nie każdy powinien zajmować się reklamą

Nie każdy powinien zajmować się reklamą

Usługi reklamowe może świadczyć każdy, niestety, nie każdy powinien. Reklama bowiem to, wbrew temu co poniektórym się wydaje, bardzo trudna i wymagająca dziedzina, w której bez ciężkiej pracy nikomu nie udało się i nie uda osiągnąć sukcesu.

Nie każdy powinien zajmować się reklamą

Stąd często zdziwienie i, co tu kryć, rozczarowanie studentów, którzy przychodząc na praktyki do takiej czy innej agencji sądzą, że wystarczy być kreatywny i mieć masę pomysłów, aby zostać docenionym i otrzymać górę pieniędzy

Zdarza się również, że takie podejście prezentuje firma reklamowa Kraków czy Warszawa – wszędzie podobnie, a to raczej nie wróży zbyt dobrze jej klientom. „Zawalone” terminy to jeszcze nic w porównaniu z przygotowaną „kreacją”, która często okazuje się być zupełnie niedostosowana do potrzeb klienta. Ot, ktoś po prostu nie doczytał briefu...

Niejedna już więc firma spod Wawelu przekonała się, że nie wszystko złoto, co ma na szyldzie wypisane „Najlepsza agencja reklamowa Kraków”, się świeci, a pierwsze wrażenie to tylko „pierwsze wrażenie” i lepiej na jego podstawie nie podejmować żadnych wiążących decyzji.

Zresztą trudno się temu dziwić, skoro cała procedura wyboru agencji wyglądała mniej więcej tak... Pracownik marketingu, któremu zlecono zadanie znalezienie firmy do współpracy w przygotowaniu kampanii reklamowej, wpisał w Google’a frazę „reklama Kraków”, po czym wysłać do trzech pierwszych, które pojawiły się w wynikach wyszukiwania, zapytanie ofertowe, a następnie wybrawszy najtańszą ofertę zarekomendował daną agencję zarządowi.

Oczywiście, można stosując taki „mechanizm selekcji” trafić całkiem nieźle, ale zazwyczaj kończy się to na rozczarowaniu i konieczności szukania nowego partnera. Dobrze więc jeśli pracownicy marketingu naszej przykładowej firmy wyciągnęli z tej lekcji odpowiednie wnioski na przyszłość – reklamą zajmować może się każdy, dlatego zatem wcześniej lepiej solidnie sprawdzić, czy powinien.


Czytano 405 razy.

Co sądzisz o stronie Nie każdy powinien zajmować się reklamą? Dotychczasowa ocena to 0.0 z 0 głosów.
Royal Blue PortRoyal Blue Port

Royal Blue Port to zespół butikowych, nadmorskich apartamentów stworzonych z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie wypoczynek w komfortowych warunkach i kameralnej ...

HolderHolder

Firma Holder dzięki długoletniej współpracy ze sprawdzonymi producentami oraz importerami urządzeń z branży klimatyzacyjnej, wentylacyjnej i grzewczej może ...

Mobilny Skup KabliMobilny Skup Kabli

Firmowa strona internetowa przygotowana na zlecenie firmy oferującej skup kabli z dojazdem do klienta. Strona jest dostosowana do urządzeń mobilnych, oparta na systemie ...